należy do drugiej generacji wielokanałowych konwerterów studyjnych z Lynx Studio (USA). Udostępnia 32 kanały wejściowe i 32 wyjściowe z jakością 192 kHz/24bit. Umożliwia bezpośrednią rejestracja audio na kartę Micro SD Card bez udziału komputera do 32 ścieżek audio. Pracuje samodzielnie lub z komputerami PC i MAC przez interfejsy Lt-Dante. Można ją konfigurować poprzez dobór modułów wejścia /wyjścia, zarówno analogowych lub cyfrowych, preampów. Druga generacja SynchroLock-2 zapewnia błyskawiczną synchronizację poniżej 5 sekund zegarów taktujących przy jednoczesnej eliminacji Jiitera.
Aurory serii (n) stanowią kulminację badań prowadzonych latami nad poprawą przetworników Auror 16 i 8 używanych w studiach nagraniowych. Nowe Aurory (n) zapewniają jeszcze szerszy, bardziej otwarty, nieskompresowany i niepodbarwiony dźwięk, który jest nieodzowny dla masteringu, zdalnego nagrywania oraz transmisji na żywo.
Aurora (n) korzysta z technologii FPGA, dzięki temu pozwala na przeprogramowanie urządzenia poprzez wgranie nowego firmware'u.
Oznacza to dla użytkownika ciągłe doskonalenie funkcjonalności, bez konieczności wymiany na nowszy model.
Aurora(n) obsługuje interfejsy komputerowe: Thunderbolt, Dante, ProTools|HD i USB.
Dostępne są też dalsze rozszerzenia w postaci preampów mikrofonowych, gitarowych LM-PRE4, cyfrowych wejść/wyjść AES3 o nazwie LM -DIG , którymi można rozbudowywać Aurory (n).
Wzmacniacze słuchawkowe
Aurora (n) posiada dwa audiofilskie wzmacniacze słuchawkowe z niezależną regulacją głośności na frontowej ściance, służące do kontroli rejestracji , a także do monitoringu poszczególnych śladów.
Ekran TFT LCD w Aurorze (n) o wymiarach 480 X 128 umożliwia szybki dostęp do wszystkich funkcji także tych, które pojawią się w przyszłych konfiguracjach.
• kompletnie przeprojektowana architektura w oparciu o konwertery Hilo i Aurora 16 i 8
• możliwość konfigurowania pod wymagania użytkownika
• nagrywanie bez udziału komputera i odtwarzanie, aż do 32-kanałów w czasie rzeczywistym na kartę Micro SD ( do 2 GB)
• możliwość wbudowania dedykowanych preampów mikrofonowych i gitarowych (4 lub 8 kanałów) lub liniowych.
• obsługa różnych interfejsów: Thunderbolt, Dante, USB, ProTools|HD
• ultra-szybki system synchronizacji - Synchrolock 2
• audiofilskie wzmacniacze słuchawkowe dla monitoringu z konfiguracją
• poszerzona transparencja dźwięku
• obniżone szumy własne i zniekształcenia THD
• Word clock z 1 wejściem i 3 wyjściami
• brak wentylatorów
• zasilanie 230 V wewnętrzne
• zaprojektowany i wyprodukowany w USA
• rack 19" wysokość 1H
Preliminary Analog Performance Specifications
All measurements made with Audio Precision SYS‐2722 Audio Analyzer
Line In (includes A/D Conversion)
THD+N: ‐113dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim
Dynamic range: 119dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method
Frequency response: ±0.010dB, 20–20kHz
Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal
Common mode rejection: greater than 80dB
Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu
Line Out (includes D/A Conversion)
THD+N: ‐108dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim
Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method
Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz
Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal
Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu
Headphone Out (includes D/A Conversion)
THD+N: ‐107dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, volume at max
Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method
Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz
Crosstalk: ‐120dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal
Output level: 18.4dBu maximum
w studio
jako główny konwerter wielokanałowy AD/DA
do rejestracji wielokanałowej zespołu na tzw "100-kę"
do masteringu
w postprodukcji audio video
na koncertach