Aurora32(n) Dante

należy do drugiej  generacji wielokanałowych konwerterów studyjnych  z Lynx Studio (USA). Udostępnia  32 kanały wejściowe i  32 wyjściowe z jakością 192 kHz/24bit. Umożliwia bezpośrednią  rejestracja audio  na kartę Micro SD Card  bez udziału komputera do 32 ścieżek audio. Pracuje samodzielnie lub z komputerami PC i MAC przez  interfejsy Lt-Dante. Można ją konfigurować poprzez dobór  modułów wejścia /wyjścia, zarówno analogowych lub cyfrowych, pre-ampów.  Druga  generacja SynchroLock-2 zapewnia błyskawiczą synchronizację  poniżej 5 sekund zegarów taktujących przy jednoczesnej eliminacji Jiitera.

Aurory serii (n) stanowią kulminację badań prowadzonych latami nad poprawą przetworników Auror 16 i 8 używanych w studiach nagraniowych. Nowe Aurory (n) zapewniają jeszcze szerszy, bardziej otwarty, nieskompresowany i niepodbarwiony  dźwięk, który jest nieodzowny dla masteringu, zdalnego nagrywania oraz  transmisji na żywo.

Aurora (n) korzysta z technologii FPGA, dzięki temu pozwala na przeprogramowanie urządzenia poprzez wgranie nowego firmware'u. 
Oznacza to  dla użytkownika ciągłe doskonalenie funkcjonalności, bez konieczności wymiany na nowszy model.

Aurora(n) obsługuje interfejsy komputerowe: Thunderbolt, Dante, ProTools|HD i USB.

Dostępne są też dalsze rozszerzenia w postaci preampów mikrofonowych, gitarowych LM-PRE4, cyfrowych wejść/wyjść (AES3 ) o nazwie LM -DIG , czy analogowych sumatorów ( jesien 2018), którymi można rozbudowywać Aurory (n).

Wzmacniacze słuchawkowe

Aurora (n) posiada dwa audiofilskie wzmacniacze słuchawkowe z niezależną regulacją głośności na frontowej ściance, służące do kontroli rejestracji , a także do monitoringu poszczególnych śladów.

Ekran TFT LCD w Aurorze (n) o wymiarach 480 X 128 umożliwia szybki dostęp do wszystkich  funkcji także tych, które pojawią się w przyszłych  konfiguracjach.

• kompletnie przeprojektowana architektura w oparciu o konwertery Hilo i Aurora 16 i 8

• możliwość konfigurowania pod wymagania użytkownika

• nagrywanie bez udziału komputera  i odtwarzanie, aż do 32-kanałów w czasie rzeczywistym na kartę Micro SD ( do 2 GB)

• możliwość wbudowania dedykowanych preampów mikrofonowych i gitarowych (4 lub 8 kanałów) lub liniowych.

• obsługa różnych interfejsów: Thunderbolt, Dante, USB, ProTools|HD

• ultra-szybki system synchronizacji - Synchrolock 2

• audiofilskie wzmacniacze słuchawkowe dla monitoringu z konfiguracją

• poszerzona transparencja dźwięku

• obniżone szumy własne i zniekształcenia THD

• Word clock z 1 wejściem i 3 wyjściami

• brak wentylatorów

• zasilanie 230 V wewnętrzne

• zaprojektowany i wyprodukowany w USA

• rack 19" wysokość 1H


Preliminary Analog Performance Specifications

All measurements made with Audio Precision SYS‐2722 Audio Analyzer

Line In (includes A/D Conversion)

THD+N: ‐113dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim

Dynamic range: 119dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method

Frequency response: ±0.010dB, 20–20kHz

Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal

Common mode rejection: greater than 80dB

Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu

Line Out (includes D/A Conversion)

THD+N: ‐108dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim

Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method

Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz

Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal

Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu

Headphone Out (includes D/A Conversion)

THD+N: ‐107dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, volume at max

Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method

Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz

Crosstalk: ‐120dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal

Output level: 18.4dBu maximum


w studio

jako główny konwerter wielokanałowy AD/DA

do rejestracji wielokanałowej  zespołu na tzw "100-kę"

do masteringu

 w postprodukcji audio video

na koncertach