Aurora32(n) Dante

należy do drugiej  generacji wielokanałowych konwerterów studyjnych  z Lynx Studio (USA). Udostępnia  32 kanały wejściowe i  32 wyjściowe z jakością 192 kHz/24bit. Umożliwia bezpośrednią  rejestracja audio  na kartę Micro SD Card  bez udziału komputera do 32 ścieżek audio. Pracuje samodzielnie lub z komputerami PC i MAC przez  interfejsy Lt-Dante. Można ją konfigurować poprzez dobór  modułów wejścia /wyjścia, zarówno analogowych lub cyfrowych, pre-ampów.  Druga  generacja SynchroLock-2 zapewnia błyskawiczą synchronizację  poniżej 5 sekund zegarów taktujących przy jednoczesnej eliminacji Jiitera.

 widok Aurory 32 (n)  Dante

Aurory serii (n) stanowią kulminację badań prowadzonych latami nad poprawą przetworników Auror 16 i 8 używanych w studiach nagraniowych. Nowe Aurory (n) zapewniają jeszcze szerszy, bardziej otwarty, nieskompresowany i "nieEQualizowany" dźwięk, który jest udogodnieniem do masteringu, dla zdalnego nagrywania oraz dla transmisji na żywo.

Aurora (n) korzysta z technologii FPGA, dzięki temu pozwala na przeprogramowanie urządzenia poprzez wgranie nowego firmware'u. A to oznacza dla użytkownika ciągłe udoskonalanie funkcjonalności, bez konieczności wymiany urzadządzenia.

Aurora(n) obsługuje interfejsy komputerowe ; Thunderbolt, Dante, ProTools|HD i USB.

Dostępne są też dalsze rozszerzenia w postaci preampów mikrofonowych, gitarowych LM-PRE4, cyfrowych wejść/wyjść (AES3 ) o nazwie LM -DIG , czy analogowych sumatorów ( jesien 2018), którymi można rozbudowywać Aurory (n).

Wzmacniacze słuchawkowe

Aurora (n) posiada dwa audioflskie wzmacniacze słuchawkowe z niezależną regulacją głośności na frontowej ściance, służace do kontroli rejestracji , atakże do monitoringu poszczególnych sladów.

ekran TFT LCD w Aurorze (n)

o wymiarach 480 X 128 umożliwiający szybki dostęp do wszystkich poziomów i funkcji także tych, które pojawią sie w przyszłosci wraz z nowym firmware.

• kompletnie przeprojektowana architektura w oparciu o konvertery Hilo i Aurora 16 i 8

• możliwość skonfigurowania pod wymagania użytkownika

• bez udziału komputera nagrywanie i odtwarzanie aż do 32-kanałów w czasie rzeczywistym na kartę Micro SD ( do 2 GB)

• możliwość wbudowania dedykowanych pre-ampów mikrofonowych i gitarowych (4 lub 8 kanałów)

• możliwość wbudowania sumatorów analogowych dla zmiksowania

• wieksza liczba możliwych torów audio od 8,16, 24 do 32

• obługa różnych interfejsów: Thunderbolt, Dante, USB, ProTools|HD

• obsługa modułów cyfrowych In/Out z AES3, S/PDIF

• ultra-szybki system synchronizacji - Synchrolock 2

• audiofilskie wzmacniacze słuchawkowe dla monitoringu z konfiguracją

• poszerzona transparencja dźwięku

• obniżone szumy własne i zniekształcenia THD

• Word clock z 1 wejsciem i 3 wyjściami

• brak wentylatorów

• zailanie 230V wewnętrzne

• zaprojetowany i wyprodukowany w USA

• rack 19" wysokość 1H


Preliminary Analog Performance Specifications

All measurements made with Audio Precision SYS‐2722 Audio Analyzer

Line In (includes A/D Conversion)

THD+N: ‐113dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim

Dynamic range: 119dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method

Frequency response: ±0.010dB, 20–20kHz

Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal

Common mode rejection: greater than 80dB

Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu

Line Out (includes D/A Conversion)

THD+N: ‐108dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim

Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method

Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz

Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal

Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu

Headphone Out (includes D/A Conversion)

THD+N: ‐107dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, volume at max

Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method

Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz

Crosstalk: ‐120dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal

Output level: 18.4dBu maximum


w studio

jako główny konwerter wielokanałowy AD/DA

do rejestracji na żywo zespołu na tzw "100-kę"

do masteringu

 w postprodukcji audio video

na koncertach

do rejestracji na żywo

Mikser Aurory 24 kanałowej