Aurora (n)

należy do drugiej  generacji wielokanałowych konwerterów studyjnych  z Lynx Studio (USA). Udostępnia w zależności od wersji: 8, 16, 24 lub 32 kanały wejściowe i tyle samo wyjściowych . Nowością  jest rejestracja audio ( do 32 kanałów)  bezpośrednio na karty Micro SD Card  bez udziału komputera. Pracuje samodzielnie lub z komputerami PC i MAC przez wymienne interfejsy: Dante, Thunderbolt, HD ProTools lub USB. Można ją konfigurować poprzez dobór  modułów wejścia /wyjścia, zarówno analogowych lub cyfrowych, preampów, a także  sumatorów analogowych.  Druga  generacja SynchroLock-2 zapewnia błyskawiczną synchronizację zegarów taktujących.

[] wielokanałowy referencyjny konwerter studyjny, do 32 kanałów audio z 24-bit/192 kHz,
[] samodzielny (do 32 kanałów) rejestrator/ odtwarzacz audio (zapis na kartę Micro SD bez udziału komputera)
[] możliwość rozbudowania o przedwzmacniacze mikrofonowe, gitarowe i liniowe, wyjścia/wejścia cyfrowe itd
[] wymienialne interfejsy komputerowe: Lt- HD Pro Tools, Lt-Thunderbolt, Lt- Dante i Lt-USB
[] dwa referencyjne wzmacniacze słuchawkowe niezależnymi przetwornikami dla monitorowania
[] współpracuje z Windows i Mac OsX oraz samodzielnie

Aurory serii (n) stanowią kulminację  badań prowadzonych latami nad poprawą przetworników Auror 16 i  8 używanych w  studiach nagraniowych.  Nowe Aurory (n) zapewniają jeszcze  szerszy, bardziej otwarty, nieskompresowany i niepodbarwiony dźwięk, który jest udogodnieniem do masteringu, dla zdalnego nagrywania  oraz dla  transmisji na żywo. 

Aurora (n) korzysta z technologii FPGA,  dzięki temu pozwala na przeprogramowanie urządzenia poprzez wgranie nowego firmware'u. A to oznacza  dla użytkownika ciągłe udoskonalanie funkcjonalności,  bez konieczności  wymiany urządzenia.

Aurora(n) obsługuje  interfejsy komputerowe ; Thunderbolt, Dante, ProTools|HD i USB.
Dostępne są też dalsze  rozszerzenia w postaci preampów mikrofonowych, gitarowych  LM-PRE4,  cyfrowych wejść/wyjść  (AES3 ) o nazwie  LM -DIG .

Wzmacniacze słuchawkowe
Aurora (n) posiada dwa audioflskie wzmacniacze słuchawkowe z niezależną regulacją głośności na frontowej ściance, służace do kontroli rejestracji , atakże do monitoringu poszczególnych sladów.

ekran TFT LCD w Aurorze (n)
o wymiarach  480 X 128  umożliwiający szybki dostęp do wszystkich poziomów i funkcji także tych, które pojawią sie w przyszłosci wraz z nowym firmware.

• kompletnie przeprojektowana architektura w oparciu o  konvertery Hilo i     Aurora 16 i 8
• możliwość skonfigurowania pod wymagania użytkownika
• bez udziału  komputera nagrywanie i odtwarzanie aż do 32-kanałów w
    czasie rzeczywistym na kartę Micro SD ( do 2 GB)
• możliwość  wbudowania  dedykowanych preampów  mikrofonowych   i
    gitarowych (4 lub 8 kanałów)
• możliwość wbudowania sumatorów analogowych dla zmiksowania 
• większa liczba możliwych  torów audio od  8,16, 24  do 32 
• obsługa różnych interfejsów: Thunderbolt, Dante, USB, ProTools|HD 
• obsługa  modułów  cyfrowych In/Out z AES3, S/PDIF
• ultra-szybki system synchronizacji - Synchrolock 2
• audiofilskie wzmacniacze słuchawkowe  dla monitoringu z konfiguracją
• poszerzona transparencja dźwięku
• obniżone szumy własne i  zniekształcenia THD 
• Word clock z 1 wejściem i 3 wyjściami 
• brak wentylatorów
• zasilanie 230V wewnętrzne
• zaprojektowany i wyprodukowany w USA
•  rack 19" wysokość 1H






Aurora (n) 8 In/Out +  UTBHD*
Aurora (n) 8 +4 Mic Pre + UTBHD*
Aurora (n) 8 I/O +4 Mic Pre+AES I/O +  UTBHD* 
Aurora (n) 8 +8 Mic Pre + UTBHD*

Aurora (n) 8 I/O +8 Mic Pre+AES I/O +  UTBHD*
Aurora (n) 8 I/O +AES I/O + UTBHD*

Aurora (n) 16 I/O +  UTBHD* 
Aurora (n) 16 I/O +AES I/O +  UTBHD*
Aurora (n) 16 I/O +4 Mic Pre +  UTBHD*
Aurora (n) 16 I/O +4 Mic Pre +AES I/O + UTBHD*


Aurora (n) 24 I/O  + UTBHD*
Aurora (n) 24 I/O  +AES I/O + UTBHD*
Aurora (n) 24 I/O +4 Mic Pre + UTBHD*

 Aurora (n) 32 I/O  + UTBHD*

* UTBHD- oznacza interfejs do wyboru spośród:
 Lt-USB  USB 2.0 lub 3.0
 Lt-TB  Thunderbolt
 Lt-HD ProTools lub Lt-Dante 



 


w studio
jako główny konwerter  wielokanałowy AD/DA
do rejestracji na żywo zespołu na tzw "100-kę"
do masteringu
 w postprodukcji  audio video

na koncertach
do rejestracji na żywo bezpośrednio na kartę Micro SD
od odtwarzania wielokanałowego playbacku.
Preliminary Analog Performance Specifications
All measurements made with Audio Precision SYS‐2722 Audio Analyzer

Line In (includes A/D Conversion)
THD+N: ‐113dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim
Dynamic range: 119dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method
Frequency response: ±0.010dB, 20–20kHz
Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal
Common mode rejection: greater than 80dB
Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu

Line Out (includes D/A Conversion)
THD+N: ‐108dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim
Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method
Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz
Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal
Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu

Headphone Out (includes D/A Conversion)
THD+N: ‐107dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, volume at max
Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method
Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz
Crosstalk: ‐120dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal
Output level: 18.4dBu maximum