Lynx Studio rozmawia ze słynnym inżynierem dźwięku Mickiem Guzauskim o swoich projektach i doświadczeniu w miksowaniu przełomowych albumów zarówno na Lynx Classic Aurora, jak i Aurora (n). Wśród innych godnych uwagi projektów Mick wykorzystał Aurorę do nagrania i miksowania wielokrotnie nagrodzonego Grammy albumu Random Access Memory for Daft Punk.
Jego obszerny dorobek obejmuje artystów takich jak Brian McKnight, Michael Jackson, LeAnn Rimes, Eric Clapton, The Corrs, BB King, Brandy, Marc Anthony, Jennifer Lopez, Monica Naranjo, Michael McDonald i Mariah Carey. Ostatnio pracuje obecnie nad nowymi projektami dla Pharrella Williamsa.
Mick zaczął miksować albumy dla takich artystów jak Burt Bacharach, Dionne Warwick, Mr.Mister, Madonna, Talking Heads, Johnny Mathis, Henry Mancini, Patti LaBelle, Stanley Clarke, George Duke, Quincy Jones, The Stabilizers, Michael Bolton, Kenny G, George Benson i Cher.
Zapraszamy na prezentację Bernie Becker'a cenionego w branzy fachowca od masteringu.
Po niedawnym występie z Red Hot Chili Peppers w konkursie Grammy w 2019 roku, Post Malone wyruszył w światową trasę zabierając parę Auror(n) dla playback'ów i ścieżek na żywo. Auroya(n) zostały wybrane z myślą o wierności i niezawodności, jako centralnym urządzeniu do odtwarzania dźwięku na koncercie. Obok pokazano dwa 24 kanałowe Aurory (n) z zainstalowaną cyfrową opcją I / O LM-DIG.
"Dla mnie, po wielu latach poszukiwań, faworytami wśród przetworników stały się dwa urządzenia, które w moim odczuciu, jak i wielu innych reżyserów dźwięku „nie dodają nic od siebie" - są to: ... oraz Lynx Studio Hilo Silver Thunderbolt w przypadku transferu z plików do DDM" - "Produkcja płyt winylowych" www.infoaudio.pl.
Główny inżynier z Sear Sound, Chris Allen, omawia kwestię modernizacji dla tego legendarnego studia. Instaluje Aurory (n) z powodu jak słyszymy - wyjątkowej przejrzystość nagrań , które zapewniają właśnie Aurora(n).
Któż nie posiada starych i zarazem cennych nagrań na płytach winylowych lub na analogowych taśmach? Hilo zapewni najwyższą jakość archiwizacji z próbkowaniem 48 , 96 lub 192 kHz do domeny cyfrowej , zachowując przy tym charakter analogowego brzmienia . Korzysta z HILO z powodzeniem Pete Reiniger ze Smithsonian Folkways Sound Production Supervisor.
Hilo w procesu masteringu !
Zapraszamy do zapoznania się z funkcjami HILO!