Skoordynowano wyciszenie wszystkich wyjść podczas zmiany częstotliwości próbkowania.
Gdy wyjście liniowe, wyjście monitorowe lub słuchawkowe nie są wyciszone, wyciszenie wszystkich wyjść również nie jest wyciszone.
Wielu inżynierów, miksmenów i producentów, którzy użytkują z powodzeniem Lynx Aurora (n) i Hilo, znalazło się na tegorocznej liście.
Jedną z największych nominacji w tym roku była Brandi Carlile za „Right On Time” z jej wysoko ocenianego albumu In These Silent Days. Dave Cobb, użytkownik Lynx Aurora (n), został uznany zarówno za producenta, jak i autora piosenek na albumie, który otrzymał nominacje do Nagrania Roku i Piosenki Roku, a także za Najlepszy Pop Solowy Występ.
Cobb otrzymał kolejną nominację do nagrody Grammy 2022 za napisanie piosenki dla Chrisa Stapletona „Cold” w kategorii Najlepsza piosenka country.
Producent i miksmen pracujący na Aurorze(n) Josh Gudwin otrzymał wiele nominacji za pracę nad albumem Justina Biebera Justice, który został nominowany do Albumu Roku i Piosenki Roku za „Peaches” (z udziałem Daniela Caesara i Giveona). Gudwin otrzymał także nominację do albumu Best Engineered Album.
Nominacje do nagrody Grammy w 2022 r. otrzymali również użytkownicy Lynx Studio: Jon Castelli, Patrizio „Teezio” Pigliapoco i Blake Slatkin za miksy do Montero Lil Nas X. Projekt rap/R&B jest typowany na Album Roku.
Kolejnym nagraniem nominowanym do albumu roku 2022 to Donda autorstwa Kanye Westa, może poszczycić się producenta/inżyniera Lynx Mike'a Deana korzystający z Aurory(n)
Grammy zostanie wyemitowana w poniedziałek 31 stycznia na antenie CBS. Powodzenia dla wszystkich, użytkowników; Aurora(n) i Hilo oraz wszystkim innym, którzy z powodzeniem korzystają z produktów Lynx Studio.
Niezwykle dobrze nagranym projektem był album Secrets Are the Best Stories autorstwa wokalisty jazzowego i autora piosenek Kurta Ellinga z udziałem pianisty Danilo Péreza. Został nominowany i zdobył nagrodę Grammy za najlepszy album wokalny jazzu. Album został nagrany w słynnym Sear Sound w Nowym Jorku przez głównego inżyniera studia, Chrisa Allena, Nagranie było wykonane w całości za pomocą Lynx Aurora(n) dla wszystkich konwersji D/A i A/D w połączeniu z Pro Tools. Aurora(n) była także użyta jako konwerter do masteringu w nagrodzonym albumie.
opcjonalne interfejsy i moduły dla Aurory N oraz HILO
Firma Glitchmachines została założona w 2005 roku przez projektanta dźwięku Ivo Ivanova i zaczynała jako butikowy konstruktor instrumentów sprzętowych, ale w 2010 roku skupiła się na kreatywnych wtyczkach i efektach dźwiękowych. Wtyczki Glitch'a słyną z bardzo wysokiej jakości bibliotek efektów, narzędzi do przetwarzania i pakietów oprogramowania, Glitchmachines polega w dużym stopniu na Hilo z Lynx Studio
Ivo, w jaki sposób Hilo wszedł do gry podczas opracowywania produktów Glitchmachine?
Lynx Hilo jest sercem wszystkich naszych projektów. Niezależnie od tego, czy pracujemy nad nową wtyczką do oprogramowania, czy biblioteką efektów dźwiękowych, Hilo odgrywa kluczową rolę w naszym głównym studio do nagrywania i monitorowania.
Jakie konkretne zadania oczekujecie od Hilo?
Niezależnie od tego, czy nagrywamy Foley w kabinie ISO, czy skomplikowane modularne brzmienia syntezatorów w naszym pakiecie produkcyjnym, polegamy na Hilo, który zapewni nam absolutnie najlepszą jakość dźwięku i wydajność. Zwykle pracujemy na 24 bitach i 96 kHz przy bardzo niskich ustawieniach latencji, a Hilo wykonuje fenomenalną robotę, sprawiając, że wszystko działa płynnie i brzmi świetnie!
Co takiego jest w Hilo, że jest to właściwy wybór w stosunku do innych konwerterów?
Jeśli utrzymanie Twojej firmy zależy w dużej mierze od nienagannej jakości dźwięku,
potrzebujesz interfejsu z konwerterami, które zapewniają niezmiennie dobre wyniki. Przez lata przeszliśmy przez różne interfejsy i ostatecznie zdecydowaliśmy się na Hilo ze względu na jego doskonałą jakość sprzętu, stabilność, elastyczność routingu i pierwszorzędną jakość dźwięku.
Hilo spełnia wszystkie potrzeby naszego małego, skoncentrowanego na projektowaniu dźwięku studia produkcyjnego, dając nam wszystkie narzędzia, których potrzebujemy, aby skutecznie i niezawodnie łączyć ze sobą nasze urządzenia. Nienaganna wydajność Hilo ułatwiła nam całkowite zaufanie do Lynx.
Firma Relab z siedzibą w Danii jest szanowanym producentem oprogramowania do przetwarzania dźwięku, w tym doskonałych emulacji słynnych sprzętowych urządzeń pogłosowych. Rozmawialiśmy z Kenneth Ansbjerg o wykorzystaniu narzędzi Lynx w Relab.
Jak Aurora znalazła się w waszym kręgu zainteresowań?
Ponieważ zajmujemy się emulowaniem studyjnego markowego sprzętu, używamy interfejsu Aurora do testowania jakości.
Czy był jakiś konkretny powód, dla którego Aurora została wybrana zamiast innych konwerterów?
Ze względu na bardzo czyste i wyjątkowo ciche przetworniki, które gwarantują nam najlepsze nagrania starych urządzeń.
Soundtoys to ceniony twórca wtyczek z siedzibą w Burlington w stanie Vermont w USA. Soundtoys oferuje szeroką gamę oprogramowania do edycji efektów. Rozmawialiśmy z właścicielem Kenem Bogdanowiczem o tym, jaką Aurora odgrywa rolę w rozwoju jego produktów.
Dlaczego używasz Aurory do tworzenia narzędzi programowych w Soundtoys?
Kiedy w zeszłym roku budowaliśmy naszą nową siedzibę, stworzyliśmy zupełnie nowe, dedykowane laboratoria dźwiękowe, warsztaty i studia. W tych pokojach używamy przetworników Lynx Aurora jako naszych głównych interfejsów audio do odsłuchu i testowania, do modelowania i klasyfikowania efektów studyjnych.
Czy był jakiś konkretny czynnik, który sprawił, że Aurora była właściwym wyborem w porównaniu z innymi przetwornikami?
Szukaliśmy interfejsów audio o wyjątkowo wysokiej jakości (czyste i o niskim poziomie zniekształceń), abyśmy mogli usłyszeć prawdziwy dźwięk naszych produktów i analizowanych przez nas urządzeń. Chcieliśmy także systemu, który mógłby łączyć się zarówno z komputerem Mac, jak i komputerem z systemem Windows przez interfejsy USB lub Thunderbolt 2 i 3, a Lynx Studio był jednym z niewielu produktów, które spełniałyby wszystkie te wymagania.
Misja australijskiej firmy SubMission jest skoncentrowana: na tworzeniu bibliotek sampli dla wirtualnych instrumentów basowych. Ponadto właściciel Ermin Hamidovic prowadzi Systematic Productions, pełnoprawną międzynarodową fabrykę audio, która obsługuje klientów z całego świata w dziedzinie produkcji muzycznej i masteringu.
W jaki sposób produkty Lynx są używane w Twojej firmie?
Używamy konwerterów Lynx zarówno w SubMission Audio, jak i w Systematic Productions. Używam Aurory 16 wyłącznie, odkąd skoncentrowałem Systematic Productions na usługi masteringowe, czyli od 2015 roku, ale Aurorę doceniłem na długo przed tym. Mój partner biznesowy w SubMission Audio ma Hilo. Oba są używane do rozwoju produktów, podczas gdy Aurora 16 jest również używana do masteringu wielu wydań, które przechodzą przez Systematic Productions. Aurora 16 fizycznie znacznie się postarzała przez ostatnie półtorej dekady , ale uważam, że prawie nic nie brakuje jej w brzmieniu w porównaniu z nowoczesnymi przetwornikami klasy premium.
Dlaczego wolisz konwertery Lynx od innych urządzeń?
Kiedy pierwszy raz użyłem Aurora 8 w 2006 roku, dominującymi przetwornikami wielokanałowymi w większości obiektów były przetworniki Apogee Rosetta i Digi. Aurora zagrała o wiele lepiej niż którekolwiek z nich, dlatego był to naturalny wybór. Za każdym razem, gdy studio miało taki konwerter, zawsze dawałem jemu pierwszeństwo dla „ważnych” kanałów audio.
Z biegiem czasu stwierdziłem, że pomimo szumu marketingowego niewiele urządzeń przystaje do Aurory, więc zdecydowałem się na Aurorę. Od tego czasu używam jej nieprzerwanie!
Access Analog, z siedzibą w Kolorado w USA, oferuje niesamowitą możliwość zapewnienia muzykom i inżynierom dźwięku dostęp w czasie rzeczywistym do profesjonalnego analogowego sprzętu audio za pośrednictwem standardowego połączenia internetowego. Dzięki wtyczce Analog Matrix możesz przesyłać strumieniowo dźwięk przez internet, za pośrednictwem swojej kolekcji wysokiej klasy procesorów analogowych i z powrotem w czasie rzeczywistym.
Rozmawialiśmy z założycielem i dyrektorem generalnym Chrisem Barrettem oraz dyrektorem ds. Marketingu Ryanem Morse na temat wykorzystania przez nich Lynx Aurora (n) w tym procesie.
Jak korzystasz z Aurora (n) w Access Analog?
Używaliśmy Aurory (n) do łączenia się z różnymi procesorami audio w trakcie naszego rozwoju. Byliśmy w stanie scharakteryzować i porównać opóźnienia i niezawodność platform Macintosh i Windows jako kandydatów do naszej planowanej usługi.
W jaki sposób Aurora (n) jest połączona z Twoimi systemami?
Używamy interfejs Dante do łączenia się z Aurorą (n). Udało nam się porównać wydajność i ogólną stabilność Core Audio na Macu z ASIO na Windowsie. Udało nam się użyć routingu w Aurora (n), aby zapętlić sygnał audio, byśmy mogli przetestować rzeczywiste opóźnienie wyjścia i powrotu sygnału audio, skutecznie symulując urządzenie, zanim mieliśmy dostępne rzeczywiste urządzenie. Ważne było, abyśmy scharakteryzowali to opóźnienie i sprawdzili, czy nie zmienia się w czasie.
Jaki był powód, dla którego wybrałeś Aurorę (n) spośród innych konwerterów?
Wybór konwertera jest ważny dla wielu naszych klientów. W rzeczywistości oferujemy naszym klientom opcję prostego przesyłania sygnałów audio na zewnątrz i z powrotem do konwertera za pomocą zestawu kabli, aby mogli ocenić konwerter samodzielnie i bez sprzętu. Chociaż nie ma jednego konwertera, z którym wszyscy mogliby się zgodzić, odkryliśmy, że większość ludzi naprawdę docenia produkty Lynx. Aurora (n) to najnowszy interfejs z wyższymi numerami kanałów, których potrzebuje nasza usługa.
Czy brak podbarwienia dźwięku Aurory (n) było czynnikiem decydującym?
Podejmując decyzję, posłuchaliśmy kilku różnych interfejsów audio. Naszym priorytetem było zaoferowanie naszym klientom jak najdokładniejszego dźwięku z naszych urządzeń analogowych - ni mniej, ni więcej. Dlatego przejrzystość i dokładność były na szczycie naszej listy życzeń. Nasza usługa potrzebuje wielu kanałów do obsługi, więc możliwość wbudowania 32 kanałów w jedną szafę rack była dla nas kolejnym kryterium. I tak decyzja została podjęta. Ponadto zespół Lynx bardzo wspierał nasz projekt i zawsze szybko pomagał nam we wszystkich kwestiach technicznych.
Ryan, czy jest coś jeszcze, co chciałbyś dodać?
Zanim pojawił się Access Analog, byłem użytkownikiem oryginalnej Aurory i zawsze doceniałem jej niezawodne działanie i doskonałą jakość konwersji. Kiedy przyszedł czas na wybór konwerterów do Access Analog, najbardziej spodobała nam się konwersja A/DD/A nie wnosząca podbarwień , która pozwala skupić się na barwie sprzętu, a nie na konwersji A / DD / A. Podobnie jak w przypadku każdego profesjonalnego studia , stawiamy wysokie wymagania co do stabilności, co jest kolejnym obszarem, w którym Aurora (n) okazała się wyjątkowa. Obecnie na rynku jest tak wiele opcji przetworników A / DD / A, które zawierają funkcje różniące się od podstawowej funkcji doskonałej konwersji i cieszymy się, że mamy rozwiązanie co pozostaje wierne naszym najważniejszym priorytetom w zakresie niezawodności i wydajności.
Co jeszcze sprawiło, że Aurora (n) jest doskonałym wyborem dla Access Analog?
Zespół Lynx oferuje wspaniałe wsparcie, aby pomóc w zaspokojeniu wyjątkowych potrzeb naszej firmy. Byliśmy pod wielkim wrażeniem chęci wsparcia nas przez wszystkich w Lynx, od wsparcia telefonicznego po bardzo hojną pomoc na targach. Opierając się zarówno na moim osobistym doświadczeniu jako inżyniera, jak i na Access Analog, możemy być pewni, że Lynx skupi się wyłącznie na tworzeniu muzyki!
Link do strony internetowej Access Analog:
accessanalog.com
Witam,
bardzo dziękuje za pomoc..już działa.
jestem totalnie zachwycony jakością dźwięku. Totalna poprawa w stosunku do Apollo UAD. szczegóły, dynamika, klarowność.
dzięki
pozdrawiam
Peter Mohamed
"Kiedy testowałem możliwości konwertera D-A efekt był zdumiewający i należy do najlepszych jakie kiedykolwiek słyszałem. Porównałem go z Grace Designs' M902, Benchmark’s DAC1 i Bryston SP1.7 i okazało się, że jest najlepszy. Bez żadnych wątpliwości. Łatwy w obsłudze i wyrafinowany... dopracowany i precyzyjny...fantastyczne poczucie głębi ... przestrzeń i selektywność różnych instrumentów... nie wykrywalne modyfikacje czy zniekształcenia dźwięku, wysublimowana neutralność i precyzja.
Jest niezliczone ilości konwerterów dwukanałowych, ale niewiele z nich może się równać z parametrami technicznymi Hilo czy jego dźwiękiem. Żaden z nich nie oferuje takiej wszechstronności routingu czy możliwości rozbudowy o nowe funkcje.
test ukazał się w lipcowym wydaniu magazynu Sound on Sound w roku 2012
HILO; Lynx Studio ; Aurora; Aurora(n), Aurora (n); Aurora N; Auroa (n) 32 DANTE; AES16e; AES16 PCIexpress ; Lynx One ; Lynx TWO; L22; E22; E44; AuroraPre; Aurora8(n) TB; HILO; AES16SRC; LTSlot; LT-TB3; LT-HD; HD2; LT-DANTE; Lt-USB; LM-PRE4; LM-DIG; Ncontrol; CBL-AIN, CBL-1604; CBL-AIN 85; CBL-AOUT85; CBL-DIGI85; CBL-1605; CBL-L22Audio; CBL-Esync; soundcard; converter; AD/DA; mastering converter; 192 kHz, 24-bit; 32 -bit; reference converter; reference soundcard; HIFI; HI END;professonal conwerter; profesjonalny ; masteringowy; przetwornik ; analogowocyfrowy; analogowo-cyfrowy; profesjonalna karta dźwiękowa; referencyjna karta dźwiękowa; referencyjny przetwonik; AC/CA; profesjonalny sprzęt studyjny;